Sellaammm kızlar
Bebeğim 8 aylık süt alerjik bebek
Diyet açma sürecindeyim bi 10 gündür faln hiçbir tepki yoktu
Yada cook az emıyor artık o yüzden mi bilemiyorum:/
Ama bebeğim şimdi çoo fena pişik oldu kıpkırmızı çooook kötü canıda çok yanıyor aşırı kötü bi pişik
Bunun bnim yediklerimle alakası olabilir mi ?
Yani tek tepki bunu vermiş olabilir mi ? Yoksa kendi yediği bişey vs mi dokundu
Bilgisi olan varmı
Diyet açma sürecinde bebek tepki verdiyse nasıl bi tepki oluyor genelde