Busrak2 Kızlar eczane 5 damla dedi suan cok acil oldugu için direk aldım sormadan kullanma demeyin lütfen
aydose Busrak2 banada 5 damla demişti dolapta sakla ben dolapta saklamama hatası yaptım mahvoldu damla
ipegimsi Busrak2 biogaiaa dolapta saklanmıyor eczacınıza tekrar sorabilirsiniz yorumlarda gördüm bozulduğunu düşünmüşler ama bozulmuyor o dibinde biriken probiyotikler bir yerde canlı onlarda😅
Ysmn617 ipegimsi tabiki dolapta saklanmalı eczaneden verirken yanına buz koyup verdiler bize…. yanlış bilgi vermeyin lütfen ayrıca 5 damla demişti bizim doktorumuz benim kızıma iyi gelmişti umarım sizede şifa olur 😊
ipegimsi kimbumadam açıldıktan dört hafta süresince oda sıcaklığında saklanabilir prospektüsünde öyle diyor zaten günde beş damla olduğu için bir aya bitiyor ben hiç dolaba koymadım soğuk boğazını üşütmesin diye
Query Busrak2 canım kabız ve ishal durumunda günlük 10 damla onun dışında 5 damla düzenli kullanılırsa fayda ediyor tamamen bitkisel o yüzden zararlı değil diye biliyorum
kimbumadam ipegimsi Aa evet öyleymiş yanlış bilgi böyle zihinde yer ediyor işte özür dilerim ve teşekkür ederim😅
ipegimsi kimbumadam rica ederim malum kış bebekler hastalık kapmaya müsait soğuk iyi gelmeyebilir boğazlarına🌸🌸