Benim bebeğimin 3.⁵ aylıkken sadece kafasında oluşmuştu konak ve ben hindistan cevizi yağı sürdüm 15dk beklettim konak tarağıyla tarayıp banyo yaptırdık bi iki gün çok kötü koktu ama değdi suan maşallah hiç konağı yok saçları için deneyebilirsiniz ama kaşları için bilemiyorum