Endişe etmenizi istemem endişe vermek için de böyle demiyorum ama benzeri durum ikizlerimde oldu oğlum az işiyordu. İdrar yolu enfeksiyonu oldu, böbreklerinde hafif genişleme varmış bu yolla öğrendik. Tedavi oldu ve resmen çocuk hiç işemiyormus onu anladık. Bir doktorunuza danışın isterseniz. Ek olarak beslenmesi az ise ondan da olabilir tabi