Kızlar oğlum 3 4 gündür karın ağısı çekiyordu kaç defa acile gittik geldik bugünde bütün günümüz acildeydi hem karın ağrısı hemde 1 gün boyunca küçük idrarını yapmadı sonda taktılar ve serum verdiler sonda takınca idrarını boşalttılar biraz rahatladı şimdi evdeyiz sabaha kadar çişini yapmazsa çocuk cerrahına gitmemizi söyledi daha önce başına gelen var mı böyle bi durum