annaco Gece uyandığında ben uyutamıyorum çok ağlıyor. Sarılıyor ama asla yatmıyor. Annem uyutuyor. 1 aydır bizde kalıyor. Geceleri o ilgilendi hep bu yüzden mi? Çok kötü hissediyorum.
ecb annaco bendede aynı durum beceremiyorum diyip üzülüyorum asla bendeyken uykuya dalmiyo annem yatırdığı zaman mısıl mısıl uyuyo kendimi sorgulamaktan bunaldim
annaco ecb yeni mi oldu peki kaç aylık bizim 17 ay içinde ve annem geldiğinde oldu. Uykuya direnmeye başladı falan :( çok haklısınız insan ne yaptım diye sorguluyor.
ecb annaco annem geldiğinde oluyo bende uyumuyo diyorum mesala annem hemen uyutabiliyo o yatrdiginda uyanmiyoda sonra bana hani yatmiyodu çocuk diyo
annaco ecb çok kötü hissediyorum daha dün gece ortalığı yıktı ağlamaktan. Ağlayan bir çocukta değil normalde. Annem geldi sakinleşti yatırdı salladı annem. Ben yatırmaya kalktığımda çok ağladı.