Biz 35 kişi fln kutlamıştık sadece kek , yaş pasta , makarna salatası , kuru pasta , poğaça vardı çok çeşite girmek istemedim ( kuru pastayı da marketten aldım , hatta rus salatasını hazır alıp yüzük makarna haşlayıp biraz mısırla yoğurt karıştırmıştım) çok güzel bi salata olmuştu akfkajs
Poğaçayı da 2 tepsilik ayarladım full hazırlıksızdık biz hepsi yetişmişti çok kasmadık
sizde böyle taktikler uygulayabilirsiniz 😂😅