Ayyybensookk benim de 10 aydır geçmek bilmeyen sırt, bel ve bacak ağrılarım vardı. 2 kere beyin cerrahına, 3 kere ortopediye, 2 kere fizik tedaviye muayene oldum mr çekildi röntgen çekildi hiç ama hiçbir şey yok. Kan değerlerim de mi sorun var diye dahiliyeye gittim yine her şey normal delirecektim artık masajla geçici süre iyi oluyorum ama sonra sabaha karşı yine acıyla uyanıp yatamıyorum kalkamıyorum kafayı yedim dedim bu kadar acı çekiyorum nasıl hiçbir şeyim çıkmaz sağlıklı olduğum için sevinemiyorum bile. Aşırı stresli hamilelik ve loğusalık geçirdim hala atlatamadığım şeyler vardı iyice kafam bulanınca ve hiçbir teşhis konulamayacağını dedim herhalde ben uyduruyorum yani bu ağrıları psikoloğa başladım. Psikosomatik ağrı diye bir durum varmış bende. Sizin de benimki gibiyse tahlil görüntüleme her şey temizse bi psikologla görüşebilirsiniz. Ağrılarım o kadar kötüydü ki ben ihtimal vermedim psikolojik olacağına dedim kesin ölüyorum artık.