Doğumdan 1 ay sonra başlayan ve 5 aydır beni öldüren bi bel ağrısı mr a girdim röntgen çekindim kızlar emziriyorum die doktor ilaç vermiyo egzersiz veriyor her gittiğimde 1 ay sonra geri gel dio ama ne faydaa ağrıdan uyuyamıyorum resmen nolur bi akıl verin banaa nasıl geçicek yattığım yerden destek almayınca kalkamıyorum 😢😢😢