4 gün sonra 7 aylık olacak bebeğim, gece uykuları o kadar güzeldi ki 10 da uyuyup sabah 8 de kalkan bebeğim 1 aydır sürekli geceleri uyanır oldu ağlayarak kalkıyor emziriyorum veya pışpışlıyorum kucakta ya da ayakta sallamayla tekrar uykuya geçirebiliyorum, neden bu şekilde oldu anlamadım nasıl veya ne zaman önceki gibi uyumaya başlar 😔