benbiranneyim123 Can sıkıntısı konu olsun dedim kızlar bi dizide oynayacak olsaydınız bu hangi dizi olurdu? Ben çocukken izlediğim sihirli annem dizisinde oynamayı çok isterdim o zamanda istiyordum zaten peki ya sizleeerrr 😃🥳🌸
tubiiik_ benbiranneyim123 ıhlamurlar altında orda oynamıstım ozman orta okula gidiyordum 2006 veya 2007 yıllarıydı 🥲🥲
Pateteslimanti benbiranneyim123 evet ya maalesef çok akıcı güzel bi diziydi bol entrika ve kadınların güç savaşı farklı farklı karakterler.. çok doğaldı karakterler çoğu sahne doğaçlama hatta çok eğleniyordum izlerken tek bir baş rol yok her karakter etkin ben öyle dizileri daha çok seviyorum
tubiiik_ benbiranneyim123 bende 🥹🥹 13 yaşımdaymısım ozmanlar orta okulda cok hava attadım dizide oynadım diye ajajajajja