CerenAyza 10 aylık bebeğim. Philips avent alıştırma suluğu kullanıyoruz ilk samanlarda güzel içiyordu bir süredir her içişinde tıkanıyor. Munchkin pipetliyi denedim içemiyor onu nasıl içirebilirim alıştırabilriim? Bunu yaşayan var mı
yenianne01 CerenAyza benim çoçuklarım biberonla hiç su içemezler hep tıkanırlar alıştırma bardağı ile içiyorlar şuan 6 aylık oğlumda öyle
Melis1706 CerenAyza aventte bizde onu yasadik cunku hizli akiodu bana gore biberonlara gore ama zamanla alisti hatta artik disiyle yirtmis😂pipetlisine gecneyi dusunuyorum bende
CerenAyza yenianne01 aventin kullandığımız alıştırma bardağı diye geçiyor birde ama sizinki nasıl acaba