Merhaba, bebegim 8 aylikken vücudunda birden 4 adet küçük kahverengi leke cikti. Öncesinde olsa mutlaka fark ederdim. O süreden beri cocuk doktorlarına ve dernatologa gösterdim. Nf1 olmayacağını ama takip etmem gerektiğini, lekeler büyürse ve sayısı artarsa tekrar gitmem gerektiğini söylediler.
Bebegim şu an 11 aylik ve 2 tane belli belirsiz leke fark ettim. Toplamda 6 adet oldu 3 tanesi fasulye boyutunda ve renkleri cok acik. 3 tanesi mercimek boyutunda. Çok dikkatli bakmayinca görünmüyor. Surekli vücudunu kontrol ettiğim için sanırım psikolojim etkilendi.
Her seferinde doktorların söyledikleri rahatlatıyor sonra yeni bir leke fark ediyorum. Belli belirsiz olduğu için sorun olmadığı söyleniyor.
Bu durumu daha önce yaşayan anne varsa bana yardımcı olabilir mi?
Nf1 teşhisi konulan bebegi olan Annelerimiz varsa nasıl fark ettikleri konusunda bana yardımcı olurlarsa sevinirim.