lamiakus kızım 4,5 yaşında, inanır mısınız daha yeni yeni bu psikolojiden çıktım ben.
Tamamen kendini adamış bi anneydim.
Hala kızım için her şeyi yaparım elbette, önceliğim odur fakat artık kendim içinde bi şeyler yapıyorum.
Yani, geçiyor.
Her şeyin bi zamanı oluyor sadece.
Bunu zamanında yaklaşık 1,5 sene dışardan yemek söylemiş, evini temizlemeye fırsat bulamamış, dizi çıkmış pijamalarıyla tüm günü geçirmiş bi anne olarak söylemek istedim.🫶