Merhaba kızlar bebeğim bu ayın 24.de 5.ci ayına girecek ama benim sütüm bianda kesildi ne olduğunu da anlamadık sağıyorum 10 cc bile çıkmıyor dün solgar bira mayası tableti aldık yorumları okuyup böyle azalıp sonradan tekrar çoğalan oldumu acaba çok üzülüyorum kızım emmek istiyor ama süt gelmiyor ne yapabilirim süt getiren herşeyi yiyip içiyorum 😣😣