nurburak-1 Yaa ben de bayadır bunu düşünüyorum ama karar veremiyorum da bir türlü. Bebeğim 7 aylık ve bir kaç aydır yürümeye çoookk hevesli ilginç bir şekilde. Israrla emeklemiyor ve yatmayı, oturmayı da sevmiyor. Dikelip ayakta durmak istiyor. Gezme derdinde adım atıp duruyor sürekli. Belinin yan kısımlarından tutup odaları gezdiriyorum iki büklüm halde ve aşırı mutlu oluyor ama belim rahatsız oluyor tabi. Doktora danıştım yürüteç almalı mıyım, ya da örümcek yürüteç mi yoksa ayakta yürüyenlerden mi diye. O da örümcek olanını önermediğini , ayakta olanı 8. ayda alabilirsin dedi. Akraba çocuklarının hepsi örümcekle büyüdü ve herhangi bir yürüme ya da eklem sorunu olmadı. Ayrıca benim için de kolaylık olacak örümceğe koysam tüm odaları dolaşır sıkılmaz hem de sürekli başında durmak zorunda olmam. Ama ayaklı yürüteç de yine ben tutmak zorundayım düşmesin diye. Yani fark olmayacak şu anki halimden. Bir de yanından hiç ayrılamıyorum, diğer odaya bile gidemiyorum onsuz, mızırdanıyor hemen. Örümcek ikimize de iyi gelecek ama.. Doktorların önermeyişi elimi kolumu bağlıyor 🤦🏻♀️ Böyle de çook zorlanıyorum, yeri geliyor lavaboya gidemiyorum , sürekli oyun oynama, yürüme, keşif peşindeyiz ama her dakika yani. Bir taraftan eskilere uy örümcek al , bebeğim de rahatlasın hem ben de diyorum bir taraftan da sonra bi olumsuzluk olursa çook üzülürüm ve kendimi suçlarım diyorum.Ne düşüneceğimi bilemedim.