arifekldrm Hayırlı olsun bebisiniz.Rabbim analı babalı büyütsün inşallah.
Cok geçmiş olsun. O göğüs yarasını çok iyi bilirim 2 ay çektim maalesef.
Her söyleneni denedim dahada beter oldu. (Tahin yagi,kantaron, zeytin yağı, lansinoh gibi ) ama en son çocuk doktorumuz garmastan pomatı onerdi 3 5 gün kullandım geçmişti bi deneyin isterseniz.
Her emzirme öncesi silip emzirme sonrası tekrar sürüyoruz ve biraz hava alması için açık bırakın