esiii Kızlar bebegim artık eskisi kadar emmiyor meme reddi başladı gibi ama acıktığını biliyorumm geceleri emzirsem gündüzleri de ek mama takviyesi yapsam diyorum benim gibi olan var mı hangi mamayı kullanıyorsunuz ve ne kadar veriyosunuz günde
BENOYLEUYGUNGORDUMM esiii sma comfort kullanıyorum bebeğim 5 aylık genelde gündüz 120 gece 150 cc içer
Byzszk13 esiii evet canım 5. Ayında tadıma başladım 6 aylık olcak 2 gün sonra az az mama şeklinde ek gıda veriyorum
esiii Byzszk13 uyurken emzirebiliyorum ama uyanıkken asla almıyor 3 gündür kendini geriye atıyor ağlamaya falan başlıyor kara kara düşünüyorum öyle🥺 teşekkür ederim cevabın için💗
belom esiii bende oyie meme reddi yapıyor napicam bilmiyorum önceden ağlardı zorlardım simdj diliyle çıkarıyor