Kiviefe Kızlar dün yazmıstım atesimiz 37.5 37.7 hafif ates 38 olmadı şükür bugünde hiç ateslenmedi ama aşırı derecede huysuz uyumamak için direniyor aglıyor sabah diş yeri igne ucu gibi beyazlasmış dişmi acaba
Rscb 3 4 gündür bizimkide öyle ya çok huysuz durmuyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️alttan 2 kişi çıktı üstekiler mi gelcek bilemedim hiç beyazlık falan da yok ne bileyim kafayı yemek üzereyim bende