Prensesin_Annesi_ Kızlar raporum yarın biticek doktorumdan tekrar rapor alsam sgk yine o raporların parasını ödüyor mu bilen var mı ?
Alina_aaa 4 ay ücretli izin sonrası 6ay ücretsiz şekilde uzatabilirsiniz onda malesef ücret alınmıyor
Prensesin_Annesi_ Alina_aaa Doktorumda 10 gün daha rapor alsam dahi ücret alamıyorum sgk dan doğrumu anladım
Alina_aaa Prensesin_Annesi_ ben doğum için verilen raporlardan bahsediyorum eğer siz doktorunuzdan normal rapor dan bahsediyorsanız onun ücretini sgk dan alırsınız diye biliyorum 170 i arama şansınız varsa net bilgi alabilirsiniz aslında yanlış bilgi vermeyeyim size ben