oznrrr benimki sırt üstü yatıyordu, bir sorun yok ilk kez duyuyorum boyun yamukluğunu. Kafa düzleşmemesi için yana doğru yatırın diyorlardı ama sevmiyor bebeğim. Kendisi bazen düz bazen yanlara çeviriyor kafasını o şekilde uyuyor, bir ara aynı yöne çok yatıyordu diğer tarafa çevirdim vazgeçti bu alışkanlıktan bir sıkıntı yok çok şükür şu an