Selamlar 2 aylik erkek bebek annesiyim. Bebegimde kordon kisti varmis . Dun ogrendik ve yuksek ihtimal ameliyat diyorlar. Basina gelen var mi atlatan duyan vs.. Tabiki cevap gelmezse daha cok sevinecegim . Boyle korkulari hicbirimiz yasamayi hak etmiyoruz nede olsa .Allah evlatlarimiza saglikli guzel ömurler yazsin