Gulsah4141 eğer molfix alır da yine parfüm kokusu olursa paketin üstünde numaraları var orayı arayın elinizdeki bezleri incelemeye alıyolar size yeni açılmamış paket gönderiyolar bende bezleri çöpe atacaktım 6 tane kalmıştı zaten burdan duydum şikayet ediliyo diye bede ettim bu gün yeni paket bezim geldi aynı gelen kargoyla da elimdeki bezleri gönderdim. Bide ben dedim ki elimde bez yok molfix de almaya cesaretim yok kokudan dolayı hemen size bez yollayalım elinizdekileri de inceleyelim eğer koku parfün durumu varsa 2 paket daha yollayacaz dediler