Merhaba arkadaşlar 10 ay once dogum yaptım 2 3 aydır siddetli alt karın agrışarım vardı 2gun once doktora gittim rahim içinde sıvı bırıkmiş baya operasyona aldı ertesi gün biyopsiye gonderdi bole bisey yasayan oldumu bilgisi olan vardı kltu bisey çılarmı diye endiselıyım