Gonuel bana diyette doktor en baş süt ürünleri (buna tereyag margarin siviyag dahil) beyaz unla yapılan hersey tüm kuruyemişler ve dışardan tüm paketli gıda ve herşeyi yasakladılar yağ olarak her yemeği zeytinyaği ile yaparak tüketiyorum ekmek sadece mısır ekmeği yiyorum onuda evde yapıyorum fırında envai çeşit şey koyuyorlar, aldığımız çubuk krakerde bile peynir altı suyu var bu da süt ürünü demek, yumurta yemiyorum tahin susam ve baharatlardan sadece pulbiber kullanrak bulgur makarna vs de yasak olacak şekilde diyet yapıyorum, ama maalesef yediğin ıspanak bile dokunabilir dedi doktor bir değil bir kaç besin alerjisi olabilir dedi, bir doktora görünüp diyete girmende fayda var, bana bebek 4 aylık olduğunda test yapılabileceğini de söylediler bence doktora gitmelisin benim bebeğim daha 2 aylık yeni olacak diye ben diyet yapmak zorundayım