merve171214 pasaklisinkukuli eşimde bende çok severiz sakatatın her türlüsünü severim gece gece aklıma getirttin 😂
Elifumay_devrilmez66 pasaklisinkukuli bende çok severim eşim sevmez ama ben içiyorum genede ayda bi defa 🙈
merve171214 pasaklisinkukuli kelle değilde işkembe çorbası 😋😋 neyseki saat geç değil eşimi yollıyım canım çekti lohusayım ben git al diyip yollıyım 😂😂
fatma___ pasaklisinkukuli eskiden olsa asla yemem derdim ama Diyarbakıra geldiğimden beri hastası oldum tek sorun iyi temizlenmesi lazım her yerde yiyemem çok güzel deneyin
pasaklisinkukuli Elifumay_devrilmez66 hafta sonu söz verdi ankarada bi yer varmış gidecem diyom bakalım
Ayyybensookk pasaklisinkukuli öff mumbar nasıl özledim varya tek sevdiğim sakatat o . Burnumda tütüyor hamile gibi aşeriyorum resmen yok böyle bişey olsa da yesem 😄
selimhankerem pasaklisinkukuli Bende çook severim sadece annemin yaptığını ama ahh gitseydimde annacığım yapaydı😍