Dstnumlgn Bebeğim 8 aylık 4 ay önce spiral taktım ve hiç adet düzensizliği yaşamadım şuan 7 gün geçti test filan yapmalımıyım yada bekleyeyim mi be yapacağımı şaşırdım aranızda spirale rağmen gebe kalan var mı