melikekoselii22 kadınlar tabiki. Erkeklerin işi ne kadar ağır olurlarsa olsunlar sadece bir iş ile uğraşıyorlar.
Ama kadın yemek,temizlik,çocuk yetiştirme birçok şeyi bir arada yapıyor. Ve en zoru evlat yetiştirmek. Çünkü gelecege bir insan büyütüyoruz bir insan yetiştirmek kolay değil neticede. Hangi iş böyle zor..