Havva2010 2 yaşında oğlum var uykuya çok direnen bir çocuktu hep ağlıyordu bende doktoruna tanıştım ,kullanabilirsin demişti , fakat işe yarıyor evet ama yan etkisi yaşayan var mı 😓 alerji yapam var mı vicdanım rahat değil 😔
Ozlem2904 Havva2010 bir arkadaşım oglu için kullandi alerji yapmış binpisman. Gün içinde uyku beslenme ve oyun saatlerini düzenlemeye çalışın zamanla oturur. Çok uykuları oluncadq uyuyamiyolar. 5saat 45dk sonra gece uykusuna geçiyor oğlum öğle uykusundan sonda
Dilararden Havva2010 Merhaba sevgili Anne. İlacı üreten şirket bile 4 yaşından sonra kullanın diyor, bazı doktorlar(!) neden tavsiye ediyor anlamıyorum bunu çok da gördüm burada. İçinde sodyum benzoat var kullanmanızı tavsiye etmiyorum.
Havva2010 Ozlem2904 bende 3 gün önce aldım 😔 artık geceleri uyumuyor ağlıyordu bende doktoruna tanıştım kullanabilirsin dedi bu akşam baktım dudak kenarlarında gece yanığı gibi birşeyler çıktı korktum 😔 zaten gündüz vermedim öğle uykusunda sorun yok etkinlik yapıyoruz keyifli oyunlar oynuyoruz ama akşam olunca sanki dövmüşüm de ağlıyor gibi ağlıyor 😔