Mink-hyt -Omrumm- makine güzel ben memnunum pişirmesinden vs ayarını tutturduktan sonra hamurunun tadını tutturursanızda tadından yenmez dısardakıyle aynı oluyor 🫠
yenianne01 -Omrumm- bende korkmazın aldım dışardakiyle aynı hatta daha lezzetli çok memnunum 4 çoçuğum var bide hepsi waafflecı yararlıda iyiki almışım 2 güne bir waffle yapıyoruz
JollyBaby Ben tost makinesinde yaptığım halde güzel oluyor makine hakkında bilgim yok ama onda daha güzel oluyordur eminim ki
mrmlkkk Trendyolda satılan minik kuramızı waffle makinesinden aldım avuç içi kadar boyutu. Tadı harika porsiyonluk tam. Kalabalık aileyseniz zor oluyor ama 2-4 kişi için çok ideal