ugurcanz Hanımlar başlığı böyle açtım yoksa cevap vermiyorsunuz 😀😀 6 ay 10 günlük bebeğim 2 hafta önce rsv atlattı. Bir hafta şiddetli iştahsızlıkla (700 gram kaybetti) beraber emmeyi tamamen bıraktı. Gece de bıraktığı için mama takviyesine geçtik. Zaten ara ara veriyorduk. Emmeyi bırakınca sağım yapmaya başladım ama o da bir yere kadar. Süt sürekli azaldı azaldı. Zaten günlük hayatın koşturmacasında zaman zaman 12 saatte bir sağım yapar hale geldim. Ama emzirmek büyük kolaylıkmış, kaybedince kıymetini anladım. Şimdi bebeğimi tekrar döndürmeye çalışıyorum. tam umudumu kaybetmişken bugün göğüs ucuma bir damla pekmez sürdüm. Aldı ağzına, ağlayıp kendini çekmedi. Ama sütü de pek iyi çekmedi zaten süt de çok azdı. Sizce tekrar döndürebilir miyim bu şekilde. Tavsiyeleriniz ne :(
sdslnby ugurcanz ben internette gördüğüm bir tarifi bugün denedim işe yaradığını düşünüyorum bugün için. 10 tane kadar inciri doğrayıp bir çay bardağı kuru üzüm (tarifteki siyah üzümdü bende normal üzüm vardı onu kullandım) ve bir çay bardağı susamın üzerine su ekleyip kaynattım suyunu içtim posasınıda yiyeceğim. Denersiniz belki umarım gelir sütleriniz 🙏🏼
Aryamlinamom ugurcanz bulgur pilavı ve tahin helvası dereotu çok işe yariyordu bende belki size de bol süt yapar inşallah
1aras2ahlas Bol su, günde iki fincan rezene çayı ama markette paket satilanlardan değil aktardan tohumunu alıp onu kaynatiin bulgur pilavı, roka, soğan,tatlı abur cubur yemeyin komposto hariç