livanurvealpinannesi61 1symaysuf ayda 200 gr alırlar artık 12 aylıkken kızım 9 kilo oğlum 10500 kiloydu ayda 200 gr alıyorlardı genelde
derbederume Bursabebesi ben hamileligimde de cok su iciyordum su an da iciyorum beslenmem acikcasi kotu su kurtariyor galiba beni oglum da oyle cok hareketli degil ya normal denebilir ondan bu kilo 😂