3 ay 18 günlük kızım var. Kendim eğitim vermeye karar verdim hani bu kaldır yatır yöntemi var ya bugün başladım denemeye. Normalde uyuturken ben kundak yapıyorum hala bunda da yapsam ağladığımda kucağıma alacağım daha huzursuz olur mu acaba? Kundağı ne zaman bıraktınız bu yöntemi bu ay da yalan var mı?