O1Anne Kızlar burda vakit geçiriyoruz eğleniyoruz kimi zaman bilgileniyoruz mesajlaşma iyi hoşta ses kaydı da olaydı ne güzel olurdu ya değilmi 😁😁
Elfgrn O1Anne Talep ve şikayetlerinizi biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz annemiz. İyi forumlar 🌼
O1Anne Binnur_cam keşke böyle bir güncelleme gelse birbrimize daha güzel bilgilerde verirdik çok iyi olurdu ya 😁
Binnur_cam O1Anne dezavantajlarıda çok olurdu düşünsene kaos cıkan bi postta herkes bağıra bağıra ses attığını 😅
ilon O1Anne fena fikir değil he değişiklik şart bazen yazamıyor insan yazmaktan sıkılıyor uzun uzun postlar falan ama işte o özellik gelse kimse çıkmaz burdan 😂😂