agitmoms Kızlar airfyerde tavul sote yapanınız var mı varsa nasıl yaptınız anlatır mısınız (linçlemeden konteyner da yaşıyoruz elektirikli taşlı ocak var yakıyor genelde kısık ateşle yapmam lazım oda olmaz diye düşündüm)
Sinem61 agitmoms Ben böyle bisey yaptim cok lezzetli oldu. Ama sebzeleri çok ince dogramayin erken pisip yanik gibi oluyor ilk yaptığımda soğanları çok ince yapmisim yandılar
dayes agitmoms limon, sarımsak, yağ biraz kekik de olabilir bunları karıştırıp vakit varsa birkaç saat marine ettikten sonra airfryere atınca çok lezzetli oluyor. 200 derecede 20 dk pişiriyorum ben
aysegulce agitmoms çok süper oluyor afiyet olsun birde sadece tavuk göğsünü barakatlayıp koyduğunda da mükemmel oluyor 😂
dayes agitmoms olur neden olmasın ama onlar tavuğa göre daha çabuk pişer onları biraz sonradan atın isterseniz
aysegulce agitmoms ben sote yapmadım sadece tavuk göğsünü küp küp istediğim boyutta doğradim sevdiğim baharatları ekledim karıştırdım yağlı kağıda koydum attım ara ara karıştırdım pilavın yanına koydum dışı çıtır içi pamuk gibi oluyor çok güzel bugün de yapayım anlatırken canım istedi 😂😂😂