Uzmanlar, 1 yaş için erken olduğunu çünkü beneğin daha anneye çok ihtiyaç olduğunu söyler.
2-3 yaş için benliğin oluştuğu ve kıskançlık gibi duyguların oluşmaya başlayıp inatlaşma dönemi olduğu için yine olmaması gerektiğini.
4-5 yaş ideal olduğunu sizin ki gibi yani şu an tam zamanı:)