Merhabalar,
50 günlük var. Doktorumuz egzama olduğunu söylemişti ama son gittiğimde Uyuz olduğunu söyledi. Kaşınamadığı için ağlıyormuş oysaki. Kaç tane doktoru gittik son gittiğimiz doktor ANTİ SKAP uyuz kremini verdi. 3 gün kullanıp 3 gün ara verin dedi. Şuan 2. Günündeyiz çok zor günler geçiriyorum ailecek kremleri sürüyoruz. Başından böyle durum geçen varsa yardımcı olabilir mi ? :(