Herkese Merhaba,
Bebeğim iki gündür uyumak istemiyor, kucağımızda dolaştırınca uyuyor ama yatağına bıraktığımızda birden uyanıyor. Gazı yok, altı temiz, karnı tok. Temas istiyor diye düşünerek kucağımızda sallaya sallaya uyutuyoruz ama bizim de eşimle gücümüz kalmadı artık. Normal mi bu süreç ne kadar sürecek? Gözleri kıpkırmızı uykusuzluktan kıyamıyorum da