babyleon Merhaba arkadaşlar, bebeğim 3 aylık. Son 4-5 gündür hemen hemen her mama sonrası kaka yapıyor. Anne sütü ile de besleniyor günde 4-5 kez mama içiyor. Sebebi ne olabilir
babyleon Teşekkür ederim arkadaşlar ben de acaba mama kaynaklı mı oldu diye düşündüm. İçtiği mama yaramıyor sanırım dedim