2prenss_annesieliff_ Depremden değil korkudan ölecez valla 4.1 oldu ama konteyner de olduğumuz için daha fazla hissettik
aptallarsizi 2prenss_annesieliff_ az önce bildirim geldi 4.5 olmuş bekledim acaba diyarbakırda hissedilirmi diye ama olmadı rabbim yardımcımız olsun Dicek başka bişey yok
Bugleminannesi28 2prenss_annesieliff_ iki deprem olmuş arka arkaya biri 5.3 biri 4.1 geçmiş olsun bende deprem uygulamasından uyarıyı görünce hemen annemi aradım aşağı insinler diye