Bizim evimiz en üst kat.tavanlarda köpük yalıtım var,duvarlar alçı sıva ve silinebilir silikonlu boya evimde hiç terleme küflenme olmadı ama yağmur yağınca tavanda birkaç yerde yağmur yağınca su geçti.dama(teras) su kes diye birsey aldı eşim onu sürdü.artik kar yağmur yağdığında tavanıma su gecmiyor..sizin evinizde bunlardan yoksa küflenme nemlenme kacinilmaz