birisi007 detaylı ultrasonda kızım için de böbrek genişlemesi var dendi. Bunu doktorum doğuma kadar takip etti zaten doğuma kadar ne kadar ileri boyutta da.olsa müdahale edilmeyeceğini söyledi. Boyutlarını şu an tam hatırlamıyorum sorun teşkil edecek şekilde değil dedi. Doğumdan sonra çocuk doktorumuz bir kez bunun için ultrason çektirdi büyük olmadığı için başka birşey talep etmedi.( Ablamın oğlunda da aynı problem vardı ondan idrar de almışlardı) doktorumuz 1 yaşında tekrar bakalım dedi şimdilik beklemedeyiz