aybikreis Patates salatası yapacağım pratik olarak. Starbaks kurabiyesi yapacağım. Islak kek mi kadayıflı muhallebi mi yapayım? Poğaça yapayım diyorum bir de. Akşam yemeği yerine yeterli sizce, başka ne yapabilirim? Börek olsa fazla mı olur?
Balevlatsahibi aybikreis börek yapın bence yoğurtlu bir salata da ekleyin .kadayıflı muhallebi çok güzel olur
Esraemir34 aybikreis geçen gün kuzenlerim geldi ani habersiz hemen yalancı çiğ köfte yoğurdm yanında patates salatası birde yoğurt lu kurutulmuş kabak ve dometes mezesi yaptım birde gelin tatlısı 😂
duruguzel aybikreis böreğe vakit varsa yapabilirsiniz. Ama poğaça da var ona vakit ayırmayın derseniz çok elzem değil. Kurabiye yanına ıslak kek aynı gibi tat olarak muhallebi daha iyi bence
_tuuggcce_ Börek olsa da olur, olmasada olur. Üşenmem yaparım derseniz yapabilirsiniz. Bence ıslak kek
aybikreis Esraemir34 Aa çiğköfteyi de eşime aldırayım bari. Tabak hazırlamayacagım masada ortada koyacagım herkes istediği kadar alsın yesin
Esraemir34 duruguzel 2 su bardağı kısırlık bulguru bir kaba koyun üzerine bütün baharatları ve salçasını ilave edip kaynar su dökün 1 saat bekletin 2 saat 3 saatte bekleyebilir daha güzel oluyor bekledikçe sonra üstünü açıp üstüne nar ekşisi yağını ve bir tane limon sıkıp biraz da tuz bir tane veya iki tane rendelenmiş soğanı suyunu sıkıp soğanı içine ilave edin soğan ile birlikte yarım saat yogurmak lazım sonra birraz ince kıyılmış maydanoz ile edip 5 dakika daha yoğurup şekil verebilirsiniz elde yogurmakta üşenirseniz blender ile de yapabilirsiniz 💗
herseySeninleguzel11 aybikreis Poğaça varken borege gerek yok bence ,bana göre yeterli. Tatlı olarak kadayıflı muhallebi yapın .😊
aybikreis Kızlar poğaça, kıymalı gül böreği, starbucks kurabiyesi yaptım. Islak kek yapacağım, patates salatası yerine kısır mı yapsam ekşili ekşili. Kısır yaparsam çiğköfteye gerek kalmaz. Evet kısır mı patates salatası mı?