Badeninannesi1 Merhabalar sevgili anneler Doktorumuz kış ayında bağışıklığı kuvvetlensin diye bu ilacı verdi öğrendim ki iştah da açıyormuş doğru mu siz kullandınız mı
Badeninannesi1 mrmlkkk kusura bakmayın yeni görüyorum kullandım bi süre cok güzel faydasını gördüm iştah anlamında ama sonra diş dönemimiz başladı ilaç da bitmişti iştahsızlık çok fena şuan