Kızlar merhaba. 2 yaşında kızım 2 gündüz öğle uykusu asla yapmıyor ve asla uyku belirtiside yok ve 9 da uyuyor istemeye istemeye hadi bunu geçtim gece 3 gibi kalkıyor mutfağa yada salona gitmek istiyor oturacakmışız bilmem ne allah aşkına bu nedir? En ufak olumsuz cevapta kıyamet kopuyor. Aprtmandakiler çocuğa bişey oldu sanmış öyle ağlıyor apartman ayakta resmen. Yani bu nedir? Geçici mi bişey mi var allah aşkına uykusuzluktan gebericem😓