Nursemom_ geçen de biri sordu yazdık. Ben annem kız kardeşim kullandık 1 kutu alıp bitiremedik 3umuz de mahvolduk çarptı baş dönmesi boğaz şişkinliği grip gibi bı hal. Boğaz kuruluğu ağızda acı bir tat vs vs ölüyor gibi olduk herkes birbirine dio kilo da veremedik .sonra 2 3 güne 1 içelim dedik yarım yarım içelim dedik yine olmadı lanet olsun dedkm bıraktım. Parana ve sağlığına yazık.