Beş aylık bir bebeğim var üç aydır meme reddi yaşıyoruz ama son bir aydır çok şiddetli sadece uykuda oluyor eskiden kandırarak verebiliyordum uykuya dalarken uykudan uyanınca şimdi hepsi bitti yani mama veriyorum biberonla çok alıştı biber ona mamayı kaşıkla vermeyi denedim yapamadım denedim ama bebeğim çok ağladı kucağıma geldiğinde çığlık kıyamet alıyor lütfen bana yardımcı olun dayanacak gücüm kalmadı sütüm çok süt arttırıcılar kullanıyorum ama bebeğim bir türlü emmiyor beni