Kızlaaarrr
3 aylık bebeğim var eli sürekli ağzında bu dönemde elini ağzını tanıyo normal elini çekme diyorlar elini olabildiğince çekmemeye çalışıyorum eline sürekli birşeyler veriyorum ağzına emzik takıyorum çok elini emmemesi için ama emziği atıp parmağını emmeye devam ediyor problem şu ki artık işaret parmağı şişmiş durumda benim bu durumda parmağını emmesine yinede müsade etmem mi gerekiyor çektiğimde direk ağlamaya başlıyor