SedatAlpAnesi Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 2 ay oldu bir. Dikiş tutmadı tenim birbirine kavuşması doktor 2 tane ilaç. Verdi kullanıyorum ama pek fayda ettiğini düşünmüyorum. Öyle olan var mı ne yapmam lazım???
benuykukadiniyimm SedatAlpAnesi normal doğum yaptıysanız benimde öyle olmuştu içten dikişlerim açılmıştı. Hatta korkmuştum tekrar dikecekler diye. Neyseki ilaçları kullandım düzelmişti. Mavi bir merhem ve antibiyotik vermişti.
SedatAlpAnesi benuykukadiniyimm benm iç. Dikişler flan iyileşti de dış dikişin Birtane si açılmış ona da iki tane merhem verdi biri anestol diğeri bacoderm onları karıştır kullan dedi ama iyileştiğine emin değilim