Ikrabebekk Kizlar bebeginizi cekip esinizin ailesine atiyo musunuz hic goruntulu hergun komusuluyo fakat fotograf hic atmiyorum ben sizce yanlis mi
zynp-1994 Ikrabebekk her iki ailemde istiyor ben atıyorum kayınpederim falan paylaşıyor hatta tek çocuk onların ee ilk torun bir de çok hevesli çok mutlular
123fff Atıyoruz annemlere ve kayınvalidemlere uzak illerde olduğumuz için görmek istiyolar doğal olarak bunda ne varki nazardan dolayı diyosanız ne kadar çok sakınırsanız o kadar çok nazar oluyo test edildi onaylandı 😂
Miranalimom Ikrabebekk böylede bi bak . Eger istemeseler nadir sorsalar bu seferde “ sevmiyor ilgilenmiyor hani torun tatlidir derler ” diye düsünür insan ..
zynp-1994 Ikrabebekk Benimde ilkte gelmiyordu çünkü benim sosyal medyam yok ben paylaşmıyorum ilk önce kıskançlık yaptım gibi ama sonra dedim sonuçta onlarında torun nabıyım herşeyi tabikide atmıyorum belli başlı fotoğraflar bi de her zaman değil ayda 5-6 tane falan 9 aylığız daha
Ikrabebekk zynp-1994 ben zaten normaldede patlasmiyorum kayinvalidem bi kac kez atti atmiyorum ben dedim paylasmadi bir daha
Iremylcnkya07 Ikrabebekk benim ailem eşimin ailesi görüntülü ararlar sık sık özlüyolar torun sonuçta bende seve seve konuşuyorum görümcelerim fotoğraf video ister atarım
Dilruba_1 Sosyal medyaya yüzünü net şekilde atmam yan profilden ya da arkadan atarım ama aile içinde paylaşırım problem değil benim için